Reklama dźwignią handlu strzegom

Reklama dźwignią handlu

Nie bez powodu zwykło się mawiać, że „reklama jest dźwignią handlu”. Nic bowiem nie sprzedasz, jeżeli Twoi ewentualni użytkownicy nie będą wiedzieli o Twoim istnieniu. Pokrewnie rzecz ma się z wszelkimi usługami. Wobec tego jeżeli prowadzisz jedno bądź drugie, trzeba pomyśleć o jakiejś strategii rozreklamowania proponowanych towarów albo usług. Masz do wyboru trzy drogi – poprzez elektroniczne mass media (telewizja, internet, odbiornik radiofoniczny), przez prasę (reklama w miejscowych dziennikach bądź ogólnopolskich magazynach) lub drogę standardową – poprzez ulotki. Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, warto odwiedzić doświadczoną agencję reklamową, gdzie spece od reklamy podpowiedzą „co i jak”. Jeżeli jednak chcesz pójść chociaż trochę przygotowany, to wiedz, iż niesłychanie znane są aktualnie „ulotki a7” a więc – ulotki w rozmiarze papieru a7 (czyli 10,5cm x 7,4cm) a także wszelkie reklamy internetowe (w szczególności w mediach społecznościowych).



Możliwość komentowania jest wyłączona.